29.04.2020. Урок 83-87. Техніка зйомки портретів та груп на відкритому просторі та в приміщені. Зйомка у дитячих закладах та школах, зйомка одруження,вимоги до фотообладнання для різних видів позаповільонної фотозйомки. Організація освітлення обєкта, зйомка за межами павильону і використання змінної оптики.
ПРОЦЕС ЗЙОМКИ
Класичні портрети
Зазвичай, класичний портрет — це композиція з голови та плечей, але цим поняттям також позначають численні варіації: від професійної зйомки облич до відтворення внутрішнього світу моделі. Утім, класичні портрети, як правило, знімаються на певній відстані від об’єктів зйомки, щоб вони не почувалися ніяково. Ідеальним для цього типу фотографії буде об’єктив із фокусною відстанню близько 85 мм і великою діафрагмою (від f/1,2 до f/2,8). Об’єктив із такою фокусною відстанню дає можливість працювати зі зручної відстані й згладити перспективу. Велика діафрагма також дає змогу працювати в умовах слабкого освітлення, відокремлюючи об’єкт від фону завдяки малій глибині різкості. Такий самий ефект забезпечують стандартні варіооб’єктиви із великою діафрагмою.
Мода
Фотографія в сфері моди дуже розмаїта, тож украй важливо знати, що саме потрібно знімати. Якщо необхідно відтворити на знімку весь наряд моделі й водночас мати змогу знімати портрети, для ідеальним буде варіооб’єктив із діапазоном фокусних відстаней 24–70 мм. Об’єктив цього типу має досить великий діапазон фокусних відстаней для портретної зйомки й водночас досить широкий кут, щоб знімати об’єкти в їхньому оточенні. Об’єктиви з більшою фокусною відстанню, наприклад 70–200 мм чудово підходять для дефіле, у той час як макрооб’єктиви можна використовувати, щоб знімати вигадливі деталі ювелірних виробів і одягу.
Питання : Як знімати весілля зі вспалахом?
Які режими ви встановити на фотокамері?
Найголовнішим для фотографа - а, особливо, фотографа, який знімає на природі - є якість світла, з яким буде проходити зйомка. Саме розуміння того, як використовувати світло і тінь, щоб ваші знімки виглядали неперевершено, має вирішальне значення. Пошук м'якого, рівномірного світла, це те, чого ви маєте зажди прагнути. Воно допоможе вам створити витончений портрет, ваша модель не буде мружитись й це дозволить уникнути зайвої контрастності та різких тіней на обличчі. Зробіть все, щоб при обробці не довелося виправляти колірні тони.
Можливо, ви будете знімати в похмурий день, чи протягом "золотої" або "синьої години" (у "синю годину" небо має глибокий синій відтінок з холодною колірною температурою та насиченістю. Час перед самим сходом чи після заходу сонця) - при умові, що можливості вашої камери дозволяють високе ISO; або ж у відкритій тіні - знайти правильне освітлення є обов'язковою умовою для портретної роботи.
Друга річ, на яку слід зважати при зйомці, це об'єктив та налаштування камери. Так, всі розуміють, що відмінні знімки можуть бути виконані і без дорогої професійної камери і/або об'єктива, та ці інструменти дуже вам допоможуть, бо дозволять ретельно налаштувати параметри: глибину різкості, витримку й кількість візуальної інформації, яку хочеться включити в кадр. Я використовую
об'єктиви 85 мм з f/1.2 та 70-200мм з f/2,8 найчастіше, коли на вулиці є достатньо місця для роботи.
об'єктиви 85 мм з f/1.2 та 70-200мм з f/2,8 найчастіше, коли на вулиці є достатньо місця для роботи.
ПРОЦЕС ЗЙОМКИ
Я збираюся показати вам кілька прикладів того, про що написав, демонструючи, як багато значить природне освітлення. Всі ці приклади зняті в одному й тому ж місці, за використання того самого об'єктива з тією ж діафрагмою. Найбільша відмінність між знімками (дивіться на модель) є в якості доступного світла.
Використання змінної оптики. Змінна оптика застосовується в тих випадках, коли неможливо наблизитися до віддаленого об'єкту або не можна відійти від близько розташованого об'єкта, але необхідно отримати зображення потрібного масштабу. При фотографуванні таких об'єктів апаратами типу «Зеніт» з нормальним об'єктивом віддалені об'єкти виходять дуже дрібними, а близькі - надто великими і не поміщаються в кадрі. При виборі об'єктива для конкретних умов зйомки слід керуватися його фокусною відстанню і дистанцією до об'єкта. При цьому з невеликою похибкою можна вважати, що об'єкт на негативі буде зменшений у стільки разів, скільки фокусних відстаней об'єктива вкладеться в дистанцію між ними.
Використання змінної оптики. Змінна оптика застосовується в тих випадках, коли неможливо наблизитися до віддаленого об'єкту або не можна відійти від близько розташованого об'єкта, але необхідно отримати зображення потрібного масштабу. При фотографуванні таких об'єктів апаратами типу «Зеніт» з нормальним об'єктивом віддалені об'єкти виходять дуже дрібними, а близькі - надто великими і не поміщаються в кадрі. При виборі об'єктива для конкретних умов зйомки слід керуватися його фокусною відстанню і дистанцією до об'єкта. При цьому з невеликою похибкою можна вважати, що об'єкт на негативі буде зменшений у стільки разів, скільки фокусних відстаней об'єктива вкладеться в дистанцію між ними.
Немає коментарів:
Дописати коментар